Vizsgabizonyítvány


Nyelvvizsga bizonyítványok átvétele

 

2023. novemberi nyelvvizsga bizonyítványok

 

Ezúton szeretnénk tájékoztatni a 2023. novemberi társalKODÓ nyelvvizsga bizonyítványának átvételével kapcsolatban. Kérjük figyelmesen olvassa el az alábbi információkat!!! (Jelen email nem azt jelenti, hogy azonnal átvehető a bizonyítvány, kérjük még ne keresse a vizsgahelyen a bizonyítványát, mert még nem ért oda a csomag)

 

A bizonyítványt személyesen átveheti (Ön vagy meghatalmazottja) annak a vizsgahelynek a vizsgairodájában ahova jelentkezését eredetileg beadta.

 

Az átvételhez fényképes igazolvány szükséges. ( személyi igazolvány, útlevél, jogosítvány)

 

 

 

Azoknak a vizsgázóknak akik eredetileg a budapesti, győri és váci vizsgahelyünkre jelentkeztek, bizonyítványaikat saját címükre postázzuk, 2024. január 22-én.

 

 

Bizonyítványok átvétele:

 

1) Székesfehérvár - , azoknak akik eredetileg is Székesfehérvárra adták be jelentkezésüket és Székesfehérváron tettek vizsgát.

 

Személyes átvételi időpont:

 

január 19. 8:00-12:00

január 23. 8:00-15:00

 

8000 Székesfehérvár, Móricz Zsigmond utca 14. ( Echo gomb megnyomása után engedik be, majd lefelé kell elindulni és jobbra a folyosó végén van a Nyelvvizsgaközpont) Ha nem tud bejutni, legyen kedves hívni a 06304914206-os telefonszámot

Telefon: 30/491-4206;

E-mail: tarsalkodo@kodolanyi.hu

 

 

Felhívjuk figyelmét, hogy a bizonyítványokat egy évig vagyunk kötelesek őrizni!

 

Abban az esetben, ha a vizsgázó vagy meghatalmazottja nem tudja átvenni  a székesfehérvári vizsgahelyen a bizonyítványát sem a megadott időben, sem később, akkor 2000ft-os díj ellenében postázzuk saját címére.

 

Kedvezményezett: Kodolányi János Egyetem

Számlaszám: 11600006-00000000-33437190

Összeg: 2000 Ft

Közlemény: név+ bizonyítvány postaköltség

A díj elutalása után, kérjük elküldeni a tarsalkod@kodolanyi.hu email címre a befizetést igazoló bizonylatot, és a pontos postázási címet.

 

 

2) KJE Budapesti Nemzetközi Campus– Nyelvvizsgairoda, azoknak akik eredetileg is Budapestre adták be jelentkezésüket és KJE Budapesten tettek vizsgát

 

A budapesti campus költözése miatt, most a vizsgázó címére küldjük a bizonyítványt

 

 

a többi vizsgahelyre (Eger, Miskolc, Debrecen, Kecskemét, Gyöngyös, Szeged, Szolnok, Nagykanizsa (Miha és MFG)) várhatóan január 23-24-én érkeznek meg a bizonyítványok. Mindenképpen érdeklődjön a vizsgahelynél, hogy a  bizonyítványok ott vannak e már mielőtt útnak indulna.

 

 

Vizsgahelyek elérhetőségei:

 

3) Eger

Andrássy György Katolikus Közgazdasági Technikum, Gimnázium és Kollégium

3300 Eger, Klapka György u. 7.

Telefon: 36/510-062

E-mail: titkarsag@andrassy-eger.hu

Honlap: https://ekszi.hu/index.php/nyelvvizsga

 

 

 

4) Gyöngyös

MATE Gyöngyösi Károly Róbert Campus

Regionális Felnőttképzési és Szolgáltatási Központ

3200 Gyöngyös, Mátrai út 36. `A` (Fő) épület I. emelet 2.105-ös iroda

Telefon: 30/119-7491

E-mail: nyelvvizsga.gyongyos@uni-mate.hu

Honlap: https://uni-mate.hu/

 

 

 

 

5) Kecskemét

Füredi Felnőttképző és Szolgáltató KFT.

6000 Kecskemét, Izsáki út 2/A.

Telefon: 76/322-522, 20/277-2887

Fax: 76/504-424

E-mail: felnottkepzes@furedi.eu

Honlap: www.furedi.eu

 

 

 

6) Miskolc

 

Balázs Győző Református Gimnázium

3531 Miskolc, Győri kapu 23.

Telefon: 0646/325-290/104. mellék.

E-mail: bgyrefi@gmail.com

 

 

7) Nagykanizsa

Miha & Miha Nyelvstúdió KFT. (Katedra Nyelviskola)

8800 Nagykanizsa, Kölcsey u. 8. I. em.

Telefon/Fax: 93/788-795

E-mail: nagykanizsa@katedra.hu

Honlap: http://nagykanizsa.katedra.hu

 

 

 

18 Nagykanizsa

 

Dr. Mező Ferenc Gimnázium

8800 Nagykanizsa, Platán sor 3.

Telefon: 30/401-9266

E-mail: tarsalkodo@mfg.hu

Ügyfélfogadás: hétfő-csütörtök 8:00-16:00, péntek: 8:00-13:30

Honlap: www.mfg.hu

 

 

 

9) Szeged

 

MATRIX CBS KFT.

6724 Szeged, Pulcz u. 3-2.

Telefon: 70/327-2146

Fax: 62/998-486

E-mail: info@matrixcbs.com

Honlap: www.matrixcbs.com

 

 

 

10) Szolnok

Oxford School 98 Nyelviskola KFT.

5000 Szolnok, Sóház u. 8. I. em.

Telefon/Fax: 56/342-626, 20/5424-524

E-mail: info@oxfordschool.hu

Honlap: www.oxfordschool.hu

 

 

Sikeres vizsga esetén a vizsgadíj visszaigényléséhez szükséges számla letölthető az online felületről a Pénzügyi elszámolások résznél, illetve a honlapról a Vizsgázóknak/Vizsgaeredmény online lekérdezése oldalról.

 

Számla ügyben (hiányzó számla, téves adat) a következő email címeken tudnak információt kérni:

 

gazdasagi@kodolanyi.hu

hallgatoi@kodolanyi.hu

 

Az első sikeres komplex nyelvvizsga díja visszaigényelhető!

 

Mi minősül első sikeres komplex nyelvvizsgának?

A 2018. január 1-jét követően elsőként sikeresen megszerzett

• államilag elismert általános nyelvi vagy szaknyelvi komplex B2 típusú (középfokú) vagy komplex C1 típusú (felsőfokú) nyelvvizsga

• egyesíthető középfokú vagy felsőfokú írásbeli és szóbeli részvizsga

• a komplex nyelvvizsgának megfelelő, honosított nyelvvizsga.

 

 

A visszatérítésre jogosultak:

35. életévüket be nem töltött személyek

A vizsgadíj visszatérítése nem automatikus!

 

A kérelmet írásban a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóságnál formanyomtatványon vagy elektronikus űrlapon kell benyújtani. Az igénylés a nyelvvizsga-bizonyítvány kiállításának napjától számított egy éven belül lehetséges. Amennyiben ezt az időpontot elmulasztja, elesik a díj visszafizetésétől.

 

 

 

https://folyositas.tcs.allamkincstar.gov.hu/t%C3%A1j%C3%A9koztat%C3%B3k/45-az-els%C5%91-sikeres-nyelvvizsga-%C3%A9s-az-els%C5%91-emelt-szint%C5%B1-idegen-nyelvb%C5%91l-tett-%C3%A9retts%C3%A9gi-vizsga-d%C3%ADj%C3%A1hoz-ny%C3%BAjtott-t%C3%A1mogat%C3%A1s-3.html

 

 

Elveszett bizonyítvány pótlása

Ha a vizsgázó elveszítette a bizonyítványát, ugyanarról a vizsgáról még egyszer nem kaphat bizonyítványt, csak ún. hatósági igazolványt. A hatósági igazolvány az elveszett bizonyítványról és az abban szereplő adatokról szóló igazolás, melyet az OH Nyelvvizsgáztatási Akkreditációs Központnál lehet kérni.

Letölthető kérelem

 

Bizonyítvány újranyomtatása

Hibás adatok javítása a nyelvvizsga-bizonyítványban

Tájékoztató

A 2021. november 18. után kiadott nyelvvizsga-bizonyítványokban a személyiadat- és lakcímnyilvántartási rendszerben tárolt és a jelentkezéskor érvényes személyi adatok szerepelnek, ezért a bizonyítvány nyomtatását követően ezek módosítására nincs lehetőség.

A 2021. november 18-át megelőzően kiállított nyelvvizsga-bizonyítványokban szereplő hibás adatok javítására az alábbi két lehetőséget biztosítjuk.

1) NYELVVIZSGA-BIZONYÍTVÁNY ÚJRANYOMTATÁSA

Nyelvvizsga-bizonyítvány újranyomtatására kizárólag nemváltás esetén van mód.

A nyelvvizsga-bizonyítvány újranyomtatását a bizonyítványt kiállító nyelvvizsgaközpontnál lehet kezdeményezni, mindenképpen őket kell felkeresnie a vizsgázónak a további részletek tisztázása érdekében.

A bizonyítvány újranyomtatása során eljárási költség merülhet fel, amelyet a vizsgaközpont állapíthat meg saját hatáskörében.

Megszűnt nyelvvizsgaközpont esetében nincs lehetőség a bizonyítvány újranyomtatására.

Házassági felvett név, valamint születési név megváltoztatása esetén nincs mód a bizonyítvány újranyomtatására, illetve hatósági igazolás kiállítására sincs lehetőség. Ezekben az esetekben a bizonyítvány tulajdonosa okmányaival vagy névváltoztatási okiratával tudja igazolni a bizonyítványon szereplő néveltérést.

2) HATÓSÁGI IGAZOLÁS KIÁLLÍTÁSA

Az Oktatási Hivatal hatósági igazolást az alábbi esetekben állít ki:
- a 2021. november 18-át megelőzően kiállított bizonyítványok esetén,
- további keresztnév hiánya,
- hibás születési hely,
- hibás születési idő esetén,
- névelírás esetén.

Házassági felvett név, valamint születési név megváltoztatása esetén nincs mód a bizonyítvány újranyomtatására, illetve hatósági igazolás kiállítására sincs lehetőség. Ezekben az esetekben a bizonyítvány tulajdonosa okmányaival vagy névváltoztatási okiratával tudja igazolni a bizonyítványon szereplő néveltérést.

A hatósági igazolás csak az eredeti bizonyítvánnyal együtt érvényes.

Az eljárás során a kérelmező NEM kap új nyelvvizsga-bizonyítványt, hanem iratot állítunk ki a részére.

Az ügyintézési határidő hiánytalan kérelem benyújtása esetén 8 naptári nap, hiánypótlási felhívás esetén legfeljebb 60 nap. Az ügyintézési határidőbe a postázás nem számít bele. Az eljárás díjmentes.

A 2021. november 18. után kiállított nyelvvizsga-bizonyítványokban előforduló hibás adatok esetén kérjük, szíveskedjék az info.nyak@oh.gov.hu e-mail címre írni, amennyiben szeretne hatósági igazolást igényelni. Ebben az esetben nem szükséges a kérelem űrlapot kitöltenie.

Hibás adatok javítása a bizonyítványon (gov.hu)


Elérhetőség

  • Ügyfélfogadás
  • Lásd az aktuális információknál
  • KJE Nyelvvizsga Iroda Budapest
  • 1117 Budapest Prielle Kornélia utca 47-49. F. épület földszint
  • +36 30 491 4206
  • nyelvvizsgabp@kodolanyi.hu
    •   Ügyfélfogadás (Budapest)
    • Lásd az aktuális információknál